logo

سیستم گفت‌وگوی آنلاین گفتینو در وب سایت می‌تواند اثرات بسیار زیاد و مفیدی را به همراه داشته باشد. ارتباط در لحظه و آنلاین با مخاطب می‌تواند در فروش و ارائه خدمات ما تا حد بسیار بالایی موثر باشد. همچنین از لحاظ سئو نیز اینکه کاربر در وب سایت ما بیشتر می ماند بسیار مفید است.

در حال حاضر سیستم‌های مختلفی وجود دارند که این کار را بدون کد نویسی برای شما انجام می‌دهند ضمن معرفی بهترین این سیستم‌ها می خواهیم تنظیمات کامل آن را نیز برای شما شرح دهیم.

همه این سیستم‌ها دارای پلن‌های مختلفی هستند که شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کرده و فعال نمایید. پلن رایگان در تمامی این وب سایت‌ها موجوده که البته برخی از امکانات که در نسخه پیشرفته وجود دارد در پلن رایگان قابل دسترسی نیست.

با ثبت نام در این سایت می توانید به سرعت یک سیستم گفتگو آنلاین را برای وب سایت خود راه اندازه کنید شما می توانید این سامانه را تحت وب و موبایل خود توسط اندروید مدیریت کنید و در لحظه پاسخگویی کاربران خود باشید.

وب سایت گفتینو

سیستم گفت‌وگو آنلاین گفتینو از قدرتمندترین سیستم‌های چت آنلاین سایت است. بسیاری از وب سایت‌های بزرگ در حال حاضر از این برای پشتیبانی و چت آنلاین با کاربران خود استفاده می‌کنند. این پلتفرم برای راحتی کاربران خود امکان پاسخگویی به گاربران از طریق‌های مختلف امکانپذیر کرده است.

شما می‌توانید از طریق نرم افزار تحت ویندوز، تحت وب، نسخه اندروید و حتی از طریق برنامه تلگرام پاسخگوی کاربران خود باشید.

از قابلیت خاص این وب سایت می توان به ضبط صدا و ارسال در گفت‌وگو برای طرفین اشاره کرد. البته این قابلیت در نسخه رایگان این سیستم قابل دسترس نیست. سیستم گفت‌وگویی وب سایت روهان وب گفتینو می باشد و امکانات این سامانه مورد پسند ما بوده است.

این سامانه در چهار پلن رایگان، استارت آپ، حرفه‌ای و تجاری ارائه می‌گردد. امکانات و تعداد مکالمات هر پلن با یکدیگر متفاوت است اما پلن رایگان برای کسب و کارهای که تازه شروع به کار کرده‌اند می تواند بسیار مفید باشد.

در ادامه میخواهیم شما را بیشتر با قابلیت‌های این سامانه آشنا کنیم و بررسی کنیم که ویژگی ذکر شده در چه پلن‌های در دسترس است.

نصب گفتینو در وب سایت

نصب و راه اندازی چت آنلاین گفتینو بسیار ساده و آسان است. شما برای نصب این افزونه کافیست از افزونه‌ یا اسکریپت این سایت استفاده کنید.

گفتینو برای سی ام اس‌های ورپرس و جولا و پرستاشاپ افزونه مخصوص را درنظر گرفته است. البته می‌‌توانید از کد نیز برای فعال سازی این سیستم‌های ذکر شده نیز استفاده نمایید به اینگونه که کافیست که کد اسکریپت مشخص را در جای مناسب قرار دهید.

در وردپرس به سادگی از طریق تنظیمات قالب یا قسمت ویرایش کدهای قالب می‌توانید این کد را به سادگی قرار دهید. بعد از قرار دادن کد نصب به پایان رسیده و دیگر برای نصب گفتینو نیاز به انجام کاری نیست.

ذخیره پاسخ‌های آماده در گفتینو

به کمک این قابلیت شما می‌توانید یک سری متن را با عنوان دلخواه در نرم افزار پاسخگویی خود ذخیره کنید. باتوجه به اینکه سوالات کاربران ما ممکنه است خیلی شبیه بهم باشد و پاسخ ما نیز به آنها یکسان باشد، به کمک این قابلیت کار ما بسیار ساده خواهد شد.

با ذخیره کردن پاسخ سوالات متداول در نرم‌افزار خود می‌توانیم ار تکرار مجدد و تایپ مجدد آن پاسخ جلوگیری کرده و سرعت پاسخگویی را تاحد زیادی بالا ببریم.

دریافت اطلاعات از کاربران

در این پلتفرم این امکان وجود دارد که از کاربر در قالب یک فرم اطلاعات دلخواهی نظیر شماره تماس، نام و نام خانوادگی را دریافت نمایید. شما می‌توانید کاربر را مجبور کنید قبل از شروع چت حتما فرم مربوطه را پر نماید.

این قابلیت از جنبه‌های بسیار مختلف می‌تواند مفید باشد. برای مثال شما می‌توانید قبل از شروع مکالمه از کاربر بخواهید شماره تماس و نام و نام خانوادگی خود را ارسال کند. در این صورت اگر حتی شما در آن لحظه آنلاین نبودید و نتوانستید پاسخ مشتری خود را بدهید.

جای نگرانی وجود ندارد و شما می‌توانید به واسطه شماره ثبت شده کاربران خود را پیدا کرده و مشکل او را برطرف نمایید.

همچنین این قابلیت وجود دارد که شما بصورت گروهی از اطلاعات دریافتی کاربران خروجی اکسل دریافت نمایید که برای شما مفید است.

تغییر و سفارشی سازی آیکن چت گفتینو

گفتینو بصورت پیش فرض دارای ایکن سبز رنگ است. اما برای این آیکن امکان سفارشی سازی، تغییر رنگ و مکان قرارگیری وجود دارد. این امکان ویژگی می‌تواند سبب شود که ما با توجه به استایل وب سایت خودمان تغییرات لازم را در لوگو ایجاد نماییم.

همچنین شما می‌توانید بطور کامل تصویر دلخواه خود را نیز بجای آیکن قرار دهید که البته این مورد نیاز به دانش فنی است. تغییر مثبت شکل لوگو می‌تواند در افزایش پیام نیز تاثیر گذار باشد و مخاطب بهتر متوجه این امکان سایت ما شود.

اتصال گفتینو به تلگرام برای پاسخگویی به کاربران

یکی از قابلیت‌های جالب این افزونه که البته در نسخه رایگان در دسترس نیست، پاسخگویی به کاربران از طریق تلگرام است. البته پاسخگویی به این شیوه به اندازه سایر نسخه‌ها ساده و راحت نیست. پیشنهاد می‌کنیم اگر از گوشی اندروید استفاده می‌کنید حتما از نسخه اندورید استفاده کنید.

اگر از سایر سیستم‌ عامل ها استفاده میکنید از نسخه تحت وب این برنامه استفاده کنید و برای راحتی خودتان آیکن این برنامه تحت وب را به صفحه گوشی خود اضافه نمایید.

جستجو در بین مکالمات در گفتینو

یکی دیگر از امکانات خوب و جالب توجه سیستم گفتینو امکان جستجو خیلی حرفه‌ای براساس پارامتر‌های مختلف در آرشیو گفتگوها است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید شما می‌توانید با تعیین پارامترهای مختلف در بین مکالمات جستجو نمایید.

تعیین برچسب برای مکالمات گفتینو

تعیین برچسب دلخواه برای مکالمات می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. شما به کمک برچسب‌ها می‌توانید مکالمه‌ها را گروه‌‌بندی نمایید.

تعیین برچسب در هنگام مکالمه کار بسیار ساده‌ای است و تنها کافیست در مکان مشخص شده برچسب خود را ذکر نمایید.

تعیین برچسب می‌توانید خیلی کاربری و مفید باشد. فرض کنید کاربران مختلفی نیاز به یک کالایی دارند که شما در حال حاضر موجود ندارید. در این مواقع شما می‌توانید برای آن کالا برچسب نام آن محصول را ثبت کنید و زمانی که محصول موجود شد بتوانید کسانی که آن کالا را میخواستند پیدا نمایید.

امکان نظرسنجی میزان رضایت در پایان گفتگو

در هر وب سایتی رضایت مشتری از مهمترین موارد است. این امکان جذاب نیز وجود دارد که شما در پایان گفتگو خود میزان رضایت کاربر خود را بسنجید. نظرسنجی‌های انجام شده داخل پلتفرم قابل بررسی هستند.

انتقال گفتگو میان اپراتور پاسخگو

در سیستم گفتینو ما می‌توانیم با توجه به پلن انتخابی خود تعداد مشخصی اپراتور پاسخگو داشته باشیم که هریک با نام و پروفایل جداگانه در نرم افزار متمایز می‌گردند.

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی این سیستم انتقال یک گفتگو برای ادامه پاسخگویی به کاربر به اپراتور دیگر است. ممکن زمانی که در حال پاسخ سوال کاربر هستید، سوال آن به گونه‌ای پیش رود که دیگر در زمینه تخصص شما و یا وظایف شما نیست.

در این زمان می‌توانید به سادگی از قابلیت انتقال گفتگو استفاده کرده و مکالمه را به همکار دیگر بسپارید. خود کاربر نیز با متنی متوجه این موضوع می‌‍شود که در ادامه با اپراتور دیگری در ارتبط است.

تعیین سوالات متداول به همراه پاسخ در سیستم گفتینو

یکی دیگر از امکانات کاربردی که البته در نسخه‌های حرفه‌ای در دسترس است امکان تعیین تعدادی سوال به همراه جواب آنها است که می‌تواند از پرسش سوالات تکراری جلوگیری کند. امکان ایجاد سوالات تو در تو نیز برای ما برقرار که ویژگی بسیار جذابی است.

در این حالت کاربر قبل از شروع مکالمه با دسته‌ای از سوالات مختلف روبرو می‌گردد که ممکن است پاسخ سوال خود را بدون شروع مکالمه دریافت کند.

امکان ارسال قایل و صدا در زمان گفتگو

در هر مکالمه آنلاینی ممکن است نیاز باشد فایل ارسال شود. در گفتینو به سادگی امکان ارسال فایل هم برای اپراتور و همچنین برای کاربر امکان پذیر است.

سرعت بارگذاری و دانلود فایل ها در گفتینو بسیار قابل قبول است. همچنین امکان ضبط و ارسال صدا نیز وجود دارد که به راحتی طرفین در حین مکالمه بسیار کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *