logo

نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری در کرج

فهرست مطالب

خدمات شبکه در کرج

ایجاد شبکه‌های کامپیوتری یکی از نیازهای مهم ادارات و سازمان‌ها برای بهبود هرچه بیشتر ارائه خدمات خود به مشتریان است و همچنین در بسیاری ازکسب و کارها ارائه خدمات بدون داشتن شبکه داخلی غیر ممکن است.

استفاده از روش‌های چون جابه‌جای فایل‌ها با فلش مموری می تواند سرعت کار شما را به شدت پایین بیاورد. بنابراین شبکه کامپیوتری خودتان را راه اندازی کنید فایل‌هایتان را به سادگی به اشتراک بگذارید. دستگاه فکس، پرینتر، اسکنر موجود در شرکت را برای همه‌ی کارمندان به اشتراک بگذارید.

راه اندازی و نصب شبکه های کامپیوتری خودتان را در شهر کرج به ما بسپارید.

شبکه کامپیوتری در کرج

انواع شبکه کامپیوتری

شبکه‌های کامپیوتری انواع بسیاری دارد اما به طور کلی می توان در سازمان‌ها و ادارات نسبتا کوچک شبکه‌های کامپیوتری را به دو دسته شبکه کابلی و بی سیم تقسیم کرد. برای انتخاب نوع شبکه باید نکات مختلفی مورد بررسی و کارشناسی قرار بگیرد. متخصصین روهان وب با توجه به تعداد کامپیوترهای موجود در شبکه و همچنین سایر نکات بصرفه ترین نوع شبکه را برای شما انتخاب می کنند.

شبکه کابلی

کابل‌های شبکه در انواع مختلف در بازار وجود دارند و می توان با اتصال دو کامپیوتر با کابل شبکه به یکدیگر با سرعت بسیار بالایی به انتفال فایل‌ها پرداخت. تنها مشکلی که این روش ممکن است داشته باشد کابل کشی بین کامپیوترها است که این موضوع نیز با انتخاب یک استراتژی در نحوه کابل کشی قابل حل است.

شبکه‌های بی سیم

ارتباط بی سیم از طریق تکنولوژی وای‌فای امروزه بسیار متداول است و می توان تعداد زیادی کامپیوتر را به این شیوه به یک دیگر متصل نمود. از مزایای این شبکه می توان به سادگی در اضافه کردن سیستم جدید به شبکه اشاره نمود.

گارانتی و خدمات پس از نصب

پس از نصب و راه اندازی شبکه به دلایل مختلف مشکلات بسیاری در شبکه ممکن است رخ دهد و حتی شاید شما بخواهید در آینده به شبکه کامپیوتری خود تعداد بیشتری کامپیوتر اضافه کنید که ما با کمال میل برای رفع این مشکلات در خدمت شماهم هستیم.

اگر شما در شهر کرج هستید پس با خیال راحت نصب شبکه کامپیوتری خود در کرج را به ما بسپارید.

 

Telegram
WhatsApp
Facebook
LinkedIn
X
Print
Email