گوگل معیار های مختلفی برای امتیاز دهی به یک وب سایت در نظر دارد که می توان مدت زمانی که کاربران در یک سایت می مانند را به عنوان یک عامل مثبت در نظر گرفت. مدت زمانی که کاربران مقالات ما را مطالعه می کنند و از صفحات مختلف ما دیدن می کنند میانگین آن مقداری می شود که یکی از معیار های اصلی برای امتیاز دهی به وب سایت ما است. برای گوگل خوشایند نیست که کاربر پس از ورود به سایت ما بالافاصله وب سایت ما را بدون بازدید از چند صفحه ترک کند.
حال چطور می توان زمان حضور کاربران در سایت را افزایش داد.
- منتشر کردن مقالات جذاب و خواندنی
- لینک داخلی در مطالب وب سایت
- استفاده از ویدئو در مطالب
- افزایش سرعت لود وب سایت .
- ایجاد سیستم گفت و گوی آنلاین در وب سایت
منتشر کردن مطالب جذاب و ادامه دار
هر چه مطالبی که شما منتشر می کنید جذاب تر باشد کاربر را برای ماندن و خواندن بیشتر سایر مطالب مشتاق تر می کند سعی کنید مطالبی تولید کنید که در چندین قسمت باشد و کاربر در آینده مجدد به سایت مراجعه کند.
لینک داخلی در مطالب
استفاده از لینک های داخلی در مطالب باعث افزایش بازدید صفحات مختلف سایت ما می شوند. برای مثال اگر شما مطلبی در مورد آموزش فتوشاپ دارید و مطلبی دیگری نیز در مورد دانلود خود برنامه فتوشاپ، می توانید با لینک داخلی و ارتباط این دو مطلب باهم امار بازدید از سایت خود تان را بالا ببرید همانگونه که ما در این مطلب به مطالبی دیگر از سایت خودمان لینک داده ایم.
سرعت لود وب سایت
در صورتی که صفحات وب سایت ما بسیار کند بارگذاری شود ممکن است همین امر موجب خروج سریع کاربر از سایت ما شود . سرعت بالای وب سایت بازدید در وب سایت را برای کاربران ما لذت بخش می کند.
ایجاد سیستم گفت و گوی آنلاین در وب سایت
با ایجاد یک سیستم گفت و گوی آنلاین در وب سایت می توان پاسخگویی در لحظه را برای کاربران راه اندازی کرد که این موضوع باعث می شود کاربر زمان بیشتری در وب سایت ما صرف کنند و همچنین سوالات خود را پاسخ بگیرد.
بدون دیدگاه